tirsdag den 26. juni 2012

Puder fra Bolivia..


Efter en rigtig hyggelig aften hos min veninde, har jeg endelig fundet ud af hvilke puder jeg skal have til vores sofa. Jeg har tænkt længe... syet prøver, været ved at købe Hay... men det blir for kedeligt synes jeg. 
Min veninde importerer disse fabelagtige, vidunderlige sager fra Bolivia og det skal bare være puder syet af disse mageløse tæpper! 




Har været væk fra bloggen igen igen... men nu er ferien startet så er der tid!! Aner ikke om I læser med? Men det nu så hyggeligt at skrive, hvis jeg dog bare havde tid noget oftere! ;) 

Se min venindes dejlige sager på www.chola.dk, der er masser af babyalpaca og cashlama! Mums! 

Kh Emilie 

4 kommentarer:

  1. Åh, nogle lækkerheder!

    Rigtig god ferie... <3
    /Christina

    SvarSlet
  2. Ja de er bare super lækre!! God sommer til jer også! KH

    SvarSlet